Monday, June 16, 2008

Tak Lama Dah...

Tak lama lagi habis lah aku study kat sini. Insya-Allah....

Cuma tinggal lagi 11 hari jer. Dalam masa 11 hari tu jgk la aku kena settlekan semua. System + Tesis. Rasa seronok lak bile bilang hari nak habis. Dlm masa yg sama...rasa tertekan pun ade. Takut jgk kalau x dapat settlekan dalam tempoh tu. Aku plan nak balik hujung minggu depan. Tp semua tu kena settle dulu la. Mayb paling lewat aku boleh balik...dlm minggu ke-2 bulan 7 ni. Terseksa...cukup terseksa menunggu.

System progress hampir 80%. Tesis?! Huhuhu..yg ni sakit. Banyak jgk nk kena betulkan ni. Hujung minggu ni nak kena submit draft tesis pd penilai. Minggu depan 23hb-24hb lak kena present. Final submit tesis 27hb. Kalau semua ikut plan aku...dapat la aku balik dlm 27hb malam paling awal. Balik Terengganu nanti banyak la benda aku nak buat. Kat sini limited sikit.

Terengganu....tungguuuuu aku... Hua hua hua...

0 comments:

Template by - Abdul Munir - 2008