Wednesday, July 23, 2008

Genap Seminggu

Hari genap 7 hari aku bergelar penganggur. Rasa cam boring lak. Tapi yang bestnye aku boleh bangun lewat2...boleh online manjang...tp xde geng nak jalan2 buat hal. Yerla semua keje. Harap hari minggu jer la boleh ajak kuar minum. Sambil2 tu aku survey jgk iklan jawatan kosong kat paper n internet. So far ade la 2 3 jawatan kosong yg aku jumpe.

Tapi aku kalau boleh nak keje kat Terengganu ni jer. Senang sikit. Lagipun dah boring duduk kat negeri orang ni. Yg x bestnye susah jgk nak cari keje kat Terengganu ni. Dah naik taraf dah negeri aku ni tapi peluang kerja makin susah ade la. Kalau ade pon...sekadar iklan jer. Jawatan tu dah ade orang. Trend dulu kini dan selamanye kot kat jabatan2 negeri ni. Hehehehe...

Ape2 pun aku nak cuba cari jugak keje kat Terengganu ni. Ni tempat lahir aku kan... Good luck to myself.

0 comments:

Template by - Abdul Munir - 2008