Wednesday, May 14, 2008

1'st Week For My Short Sems

Minggu ni minggu ke 2 aku nye short sems. Tp minggu ni baru aku boleh masuk Lab. Access Card baru jer dapat. Secara rasminye start la short sems aku. Untuk minggu ni aku kena siapkan utk function dengan RFID devices. Pening jgk nak configure n coding benda alah nih. Ntah la boleh siap ke x minggu nih. Next week aku kena present fasa 1. At least nak kena siapkan 50%. Kalau nak ikutkan sistem asal aku...kire dah siap dah. Cuma untuk function RFID jer yg condemn.

Target aku...aku mesti siapkan fully system dalam bulan ni jgk. Nanti boleh la aku buat report cepat2...boleh la aku balik umah cepat. Windu umah woo...windu katil aku...windu bantal aku...windu tenet aku. Huahuahua....

Hurm...result utk exam sems baru2 ni dah kuar. Paper yg aku fail sblm ni aku fail lagi skali. Lecturer nak tolong aku dengan syarat aku ambik balik exam paper tu minggu depan. Ade tambahan lagi tuh. Aku kena buat semua latihan dlm buku. Ade 8 bab semua nye. Setiap bab aku kena baut latihan yg nombor genap. Lebih kurang ade 16 soalan semuanye. Tertekan...tertekan...tertekan. Ape2 pun aku kena buat jgk. Aku xnak extend lagi 1 sems semata2 untuk repeat 1 paper. Rugi banyak mende wooo... Untuk lecturer aku...thanks a lot pasal sanggup bagi can untuk aku ambik exam balik. Thanks...

Sekarang sambung lak aku development project. Adios...

0 comments:

Template by - Abdul Munir - 2008