Tuesday, May 6, 2008

Minggu Pertama Short Sems

1'st week untuk short sems dah start dah. Semalam p daftar utk guna lab...kena dapatkan kad access dulu utk lab. Kena isi borang...deposit RM30. Technician cakap minggu depan baru boleh dapat kad tu. Nak x nak minggu ni kena develop system kat bilik ler jawabnye. Source code lak mayb next week baru dapat. Minggu depan jgk la baru boleh masuk lab. Supervisor nak tgk aku nye system tuh...huhuhu..segan lak nak tunjuk pasal system aku x complete sgt pun.

Target aku nak siapkan system tu dalam bulan ni jgk. Siap awal boleh la aku balik awal. Dah x tahan dah duduk kat UTM nih. Hehehe... Dah siap system nanti nak kena concentrate kat report @ tesis lak. Yang ni x ambik masa lama sangat. Paling lama pun 3 minggu. E2pun kalau supervisor aku x banyak songeh la. Harap2 camtu la.

Hari aku nak balik UTM baru ni...mmg haru la. Sepatutnye aku gerak kul 10 mlm...tp bas sampai kul 11.30...mmg haru. Uper2 nye bas asal rosak. Kebetulan lak aku tertinggal kunci motor...kunci bilik...kunci loker aku. Cuak gile. Nasib baik la kebetulan kawan aku ade kat kampung. Mintak tolong die la ambikkan semua tu kat umah aku. Driver bas lak kire ok la boleh tunggu japs. Kalau x..mmg naye la aku. On the way balik UTM tuh...bas ni semacam jer. Tiber2 jer gegar cam nak patah jer tayar bas. Makcik sebelah aku cuak. Awek2 sebelah seat n depan seat aku lagi la cuak. Aku pun cuak gak..tp buat donno jer. Dlm hati doa2 mintak selamat sampai. Alhamdulillah...selamat jgk sampai Johor.

Hurm..time sambung keje lak. Kan makin tertunggak keje2 aku nih. Time is vital now...

0 comments:

Template by - Abdul Munir - 2008