Sunday, September 21, 2008

KOSONG...KOSONG....KOSONG

Malam ni rasa sunyi jer....rasa cam sorang2 jer... Mmg la rasa sorang2 pon pasal aku duduk sorang2 jer dlm bilik aku nih. Huhuhu...mengong dh aku nih.

Ntah ler... malam ni teringat la kat sorang ni. Someone yg aku lost contact lebih kurang 5-6 tahun. Aku hanya sempat kenal die dlm 2 tahun jer. 2 tahun yang cukup bermakna. 2 tahun yang cukup memberi kesan yang amat BESAR. Walaupun tempoh yg singkat...tp penangan die tu sampai ke hari nih. Rezak btul ler.

Dalam tempoh 5-6 tahun ni jugak la aku cuba bz kn diri aku atas alasan nk lupakan kenangan lama. Tp x jadi jgk. Haru btul. Orang selalu kata...life must go on. Tp bg aku...semua tu haprak jgk. Hehehe...

Sekarang aku dah selesaikan salah satu tugas n tanggungjawab aku. Tugas utk study sampai la peringkat Degree. Alhamdulillah.... Cuma aku rasa KOSONG. Bile aku pikir2 balik...boleh di katakan aku ade semuanye buat masa sekarang kecuali KERJAYA. Aku ade family yg sentiasa support aku. Aku ade kawan2 baik. Tapi aku masih lagi rasa KOSONG...SUNYI...ALONE...

Kadang2 aku rasa nak balik semula pada 8 tahun yg lepas. Aku nak hargai betul2 tahun 2000-2002. Aku tahu memang MUSTAHIL. Mustahil untuk balik pada masa tu.

MUSTAHIL...KOSONG...ALONE...ARGHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!

PS : Hargai betul2 ape yg korang ade sekarang sebelum korang kehilangannya!!!!!

Yark...jom layan video klip n nyanyi same2. Nyanyi kuat²



Lirik : Kosong
Artist: Dewa

Kamu seperti hantu
Terus menghantuiku
Ke mana pun tubuhku pergi
Kau terus membayangi aku
Salahku biarkan kamu
Bermain dengan hatiku
Aku tak bisa memusnahkan
Kau dari pikiranku ini

Di dalam keramaian aku masih merasa sepi
Sendiri memikirkan kamu
Kau genggam hatiku
Dan kau tuliskan namamu
Kau tulis namamu

Tubuhku ada di sini
Tetapi tidak jiwaku
Kosong yang hanya kurasakan
Kau telah tinggal di hatiku

0 comments:

Template by - Abdul Munir - 2008