Sunday, September 14, 2008

My Convocation Pictures

Pic konvo dah sampai. Aku baru jer lepas edit. Kat bawah ni pic2 yg aku dah edit.



Masa ambik degree kat atas pentas..



Kat studio.



With my mom.



With my mom and my dad.



With my youngest bro n sis


Semua pic tu masa aku dlm keadaan ngantuk sgt2. Malam tu aku tdo x cukup. Adik beradik yg lain² x dapat datang. Lagi 6 orang. Kalau semua ade...maunye x muat masuk pic. This is the most unforgetable moments.

4 comments:

Mohd Kamal said...

lambat nyer siap gambar tu.. dulu lepas konvo pi amik gambaq, esok tu dh siap.. nnti nk kena cari balik gambaq konvo tu.. mana dok pun tak tau??

Soulfree said...

Huahuahu... Nak buat camne... Semua gambar tu under Kelab Fotografi UTM. Cari makan la tu. Tp yg x bestnye...bg aku pic kurang berkualiti. Kertas kureng + gambar gelap ckit. Abah aku pun cakap camtu gak. Tp aku puas hati ngan pic masa aku ambik Diploma kat UPM. Kertas die tebal + gambar clear. Berbaloi...

Bro...post ler pic konvo tu. Boleh gak aku nengok. Hehehe...

Mohd Kamal said...

nk kena cari dulu.. hari tu family pindah umah. x tau dlm kotak maner dok.. balik raya ni kena selongkar balik.. gambar diploma jer..

Soulfree said...

X kesah la...janji ade gambar tuh. Kenangan tuuu... Nak naik ambik diploma lagi...kena la ambik diploma lain lak tu. Hehehe

Template by - Abdul Munir - 2008