Sunday, August 31, 2008

Barbecue Kat Sekayu

2 hari lepas aku p Sekayu. Saje2 buang masa kat sana. P dalam 8 orang. Hajatnye nak p kat atas skali. Pikir2 balik kat bawah jer la. Safety ckit. Lgpun cuaca x brape elok. Mendung jerk. Aku p cna bukan nk mandi sgt. Just nak enjoy + release dlm kepala nih. Sampai sana lewat jgk. Sampai jer siap2 bakar ayam ler.

Dah siap bakar2 ayam...rs cam nk p berendam la dlm air. X sampai 10 minit pun berendam...aku naik...SEJUK. Pelik jgk aku tgk org lain ade yg sampai sejam lebih dok berendam dlm tu jer. Mesti penebat power giler nih. Hehehe...nasib badan la aku ni sekeping jgk. :-)

Tgh syok2 lepak atas batu...hujan la pulak. Rosak program... Sambil tunggu hujan berenti...aku siap2 la ape yg patut. Rs ngantuk sgt..aku tdo la kejap sambil tunggu hujan berenti. Dah la malam tu aku x tdo. Letih + ngantuk.

Pic aku x leh nak masuk lg kat cni. Nanti2 la aku masukkan. Aku nak tdo dulu.

Lupa..hari ni masuk dah hari MERDEKA. Selamat menyambut hari MERDEKA semua. Kat depan jalan umah aku ni mamat2 rempit tgh merempit. Lantak korang la kalau korang rasa e2 cara korang tunjukkan yg korang ni anak MERDEKA.

Tag : ,

0 comments:

Template by - Abdul Munir - 2008