Tuesday, August 19, 2008

Konvo At Last.....

Alhamdulillah...syukur pada Allah.

Akhirnya...konvo jugak aku kali ni. Aku konvo hari Sabtu 17hb Ogos 2008. Kire tarikh keramat jugak la. Hampir 3 tahun aku usahakan...akhirnya selesai jgk. Perit jugak dalam tempoh nak dapatkan segulung ijazah. Huhuhu... Seronok pun ade. Pendek kata "Macam² adaaa....".

Lepas ni baru la aku boleh cari + apply keje dengan hari yg tenang. Harap2 rezeki aku dapat keje dipermudahkan. Amin.... Pic aku pakai jubah konvo UTM...pic x lawa sgt. Ambik pakai hp jer. Xde kamera analog maupon digital.


Ni la pic konvo aku.



X brape menjadi sangat pic ni pasal aku ambik pakai hp aku jer. Kualiti x brape elok.



4 comments:

Mohd Kamal said...

patut la lam x update.. konvo rupe nyer!! memang ensem walaupun pakai h/p amik gambaq.. anyway congrat la bro!!

Soulfree said...

Huhuhu...2 tahun setengah utk pic tu.
Sekarang baru dapat.
TQ bro for ur compliment.

Mohd Kamal said...

terkonang zaman aku konvo dulu. dah 10 thn gak.. mana pi gambaq2 tu aku letak

Soulfree said...

Huish...lupe letak gambar konvo ko? Rugi tu...nk gambar tu kena masuk balik U baru boleh ambik lg. Hehehe

Template by - Abdul Munir - 2008