Saturday, August 9, 2008

UTM 41'st Convocation

Seminggu lebih aku tunggu surat konvo dr UTM. Baru hari ni aku dapat. Dalam surat tu bgtau kena bayar yuran konvo, surat akuan kehadiran n sewaktu dengannye sebelum 8hb Ogos. Tp hari ni dah 9hb. Panas hati jer aku. Semua benda yg die nk tu kena hantar balik ke UTM selewat2 nye 8hb Ogos sebelum kul 4 ptg. Ntah ape2 ntah pengurusan UTM nih. X habis2 nak nyusahkan hidup.

Nak bank in yuran konvo tu hari ni cuti kat cni. Esok jgk la nk kena bank in. Tp ape2 pun kena call dulu la UTM bgtau surat sampai lambat. Borang graduat yg kena isi kat MOHE tu baru hari ni aku boleh masuk....baru hari ni maklumat aku ade dlm sistem. Dari minggu lepas lagi aku try login tp xde maklumat aku kt dalam sistem. Ni mmg betul2 menyusahkan. Banyak lagi nk kena settlekan tu.

UTM....nape la x habis2 nk nyusahkan hidup aku...

4 comments:

mkaw77 said...

Tahniah la bro..dah lepas dah alam sbg student, lepas ni alam bekerja, alam perkahwinan & last skali alam bar...!! Takutnya, amal ibadat x cukup lagi..

Soulfree said...

Wahahaha... Cepat btul nampaknye tu. Banyak lagi nk kena settle. Amal ibadat tu kalau ikutkan xkan pernah sampai tahap cukup. Hari2 kite kena tambah. Xleh puas hati camtu jer. Hehehe

mkaw77 said...

Salam bro..!! Tima Kacih coz komen kt "Tengok Sana Sini". Senyum Sokmo & Peace

mkaw77 said...

Kuhik..kuhik..2x!! Sila claim award awak kt sini

Template by - Abdul Munir - 2008