Friday, December 19, 2008

Aktiviti Minggu Ni

Minggu ni aku xde watpe sgt pon. Setakat kuar jumpe kawan² lama. Kuar minum². Lepak kat umah. Download anime n movie. Saje tambahkan used space dlm harddisk nih. Ade jugak download software & applications. So far...dah 6 movies yg dah siap download. Manyak lagi nih nak download. Kebanyakkan nye movie yg tahun2 lepas nyer. Yg tahun ni x banyak sangat. Nanti dah cukup banyak aku plan nak wat website yg siap ade keahlian lagi. Free register tp untuk download fail jenis torrent la. Kalau nak direct download tu jawabnye berbayor la. Hahaha... Otak bisnes. Ok tak aku wat camtu?


Aku rasa cam ok jer. Cuma kos penyelenggaraan web tu yg beban sikit. Yerla...kalau dah 1 fail tu maunye 700MB ke atas...kompem aku kena amik pakej yg khas. Bandwidth ngan space kena kaw
² la. Bile dua² tu kaw²...rege nye memang ler kaw² jugak. Kena wat anggaran betul² nih. Aku cuma caj atas perkhidmatan bukannye caj atas cite tu. Tapi ni cuma perancangan sahaja. Ntah² esok lusa aku dh terlalu bz ngan keje sampai xde masa nak wat mende² alah nih. Ikutkan dalam kepala ni manyak sangat idea nye. Cuma masa + modal + tenaga jer yg x brape nak kukuh. Hehehe....

4 comments:

Tirana said...

Lama tak masuk sini..

Soulfree..buatlah apa saja asalkan halal dan rasa bahagia..hehehe..

Dengar ke cerita pasal blog di blogger ni tiba-tiba hilang? Dah ada yang kena. Kak Tirana risau gak ni.. Malas nak back up.

Soulfree said...

Blog ilang? Ilang camne tu? Xde dengar lagi pasal mende nih. Mayb kena block dr blogger jer kot. Harap2 x ilang la blog. Sakit kepala jgk tu nak wat balik.

Anonymous said...

hahaha.. bagus gak tuh..
bisnes baik punyaaaaaa...
jangan lupa adik angah yang sorang nie :P

Soulfree said...

Wahaha....
Beyeh sokmo...

Template by - Abdul Munir - 2008