Monday, December 1, 2008

Tag From TSS

Kena aku kali ni. Huhuhu... Tag dari TSS. Cian la kat aku nih. Hahaha...

Ni la tag nyer :

1) 7 Ciri Wanita/Lelaki Idaman Anda

- Berilmu (dunia + akhirat) dan beramal.
- Wajib pandai memasak pasal aku ni suke ngomen masakan.
- Manja yg tidak terlampau.
- Pandai amik hati aku.
- Sporting.
- Cute.
- X banyak kerenah.
- Cerdik tapi merendah diri n pandai hormat orang.

2) 7 Wanita/Lelaki yang tak pernah anda minati sepanjang hidup

- Berlagak.
- Perasan die sorang je cantik.
- Sombong x bertempat.
- X nak dengar kata/pendapat orang lain.
- Degil.
- Mulut murai.
- Terlalu sosial.

3) 7 Perasaan anda sekiranya keluar dengan orang yang minati

- Bangga gile².
- Syok gile².
- X nak balik awal.
- Smooking x renti2 la jawabnye nak cover blur.
- Mati kutu.
- Makan/minum lambat².

4) 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda

- Umah mak ayah aku. Bagi die org tengok². Hehehe...
- Lain² tempat yg best².

5) 7 barangan/sesuatu istimewa yang akan anda hadiahkan kepada si dia

- Ade la tu.

6) Tajuk lagu yang akan anda nyanyi kan kepaa pasangan anda

- Xtau nk nyanyi lagu ape pasal aku mmg x hengat lirik lagu pon.

7) Rakan yang anda tag dan mahu mereka buat 7 PERIHAL ini. wajib!!!! mereka perlu diberitahu akan hal ini....
- Xde nak tag sape2 pon. Hahaha...

4 comments:

Mohd Kamal said...

suke ngomen pasal masakan?? hehe dier dh masak dh sukup baik..

Soulfree said...

Mane boleh pakai "dier dh masak dh sukup baik"... Isteri mmg wajib masak untuk suami. Hahahha

Mohd Kamal said...

aku lbh suke die pandai amik ati aku.. sejuk aje ati rasa nye!! tambah² klu kite penat blik keja..

Soulfree said...

E2 semesti nye dah. Pandai amik hati cukup penting wooo...

Template by - Abdul Munir - 2008