Monday, December 22, 2008

Calon BN Bagi Kerusi Parlimen Kuala Terengganu

Akhirnya soklan sape wakil BN yg akan bertanding kerusi Parlimen Kuala Terengganu 17 Januari 2009 dah terjawab. Calon tersebut ialah Senator Datuk Wan Ahmad Farid Wan Salleh. Latar belakang die aku bukannye tau sangat pon. Kalau x silap die ni duduk dekat jugak la ngan kampung aku. Dengar² cite pasal die ni pon banyak jugak. Biase la cakap orang kan.

Calon parti PAS lak bile lagi? Aku pun x sabar nak tau sape calonnye. Harap² jangan la orang luar dari Terengganu or luar daerah Kuala Terengganu. Bukan nye ape...lebih baek orang tempatan. Senang sikit orang² kat Parlimen Kuala Terengganu ni nak jumpe...nak mengadu...nak mintak tolong. Bab sape calon untuk kerusi ni aku agak terbuka tp dengan syarat orang tempatan. E2 jer...

Laen kali lak aku sambung bebelan aku. Malam ni rasa cam kureng semangat nak wat posting panjang². Hehehe... To be continued.......

Sumber dari akhbar :

2 comments:

etomyam said...

undi jangan x undi...banyak lagi le duit keluar yer...dan banyak pula projek2 terkezut muncul dalam sebulan nih he he he

Soulfree said...

Undi tu memang kena undi. Projek2 terkezut? Hahaha.... Ade la kot. Setakat ni cuma jumpe projek turap balik jalan2. Lgpun jalan2 mmg dh lama x brape ok. Projek utk habiskan budget/peruntukan utk tahun ni. Nanti tahun depan leh dpt balik duit nye. Huhuhu

Template by - Abdul Munir - 2008