Tuesday, December 2, 2008

Rainy Season

Akhir nye...depan umah aku naik air. Hehehe... Sempat jugak snap beberapa keping pic lepas parking kete abah aku kt umah jiran. Buatnye nanti kete masuk air...nayer wooo.


Photobucket

Dari umah jiran aku nak ke umah aku.

Photobucket

Ni nak masuk kawasan umah aku.

Photobucket

Yang ni pic dari tingkap umah aku. Longkang besar tu kat depan umah.

Photobucket

Lagi pic dari tingkap umah aku.

Photobucket

Yang pic dari tingkap umah aku jugak.

Photobucket

Ni view dr tingkap atas. Kat beranda umah.

PS : Sape2 yg ade anak or adik kecik tu...jangan la bg die orang maen hujan/banjir. BAHAYA!!!

8 comments:

etomyam said...

wah, best ni main air, boleh naik sampai takat mana ni?

Soulfree said...

X maen pon. Sejuk... Hahaha...
Setakat ni air naik x sampai takat tangga kedua umah. Paling2 teruk pun tangga pertama jer.

Tirana said...

Bestnya dik..main air..boleh main tangkap-tangkap ikan..hehehe..ada ke ikan?

Soulfree said...

Setakat ni x jumpe lg ikan tu. Air laju sangat. Lagipun sejuk arr nak main air. Hehehe

Mohd Kamal said...

uih.. mcm bandar atas air kt Venice (ye ker??). bole naik gondola ngan awek!!!

bebanyak sabaq nooo!!

Along Arman said...

uii..
perahu adop ke ngah?
nak gie men air neh...
up up and awayyyyyyyy...

Soulfree said...

Hohoho... Perahu xde. Cruiser ade la. Meh la nak maen air pon.

iEn said...

loohh banjir kaa?? angkaaat kainnn!!

Template by - Abdul Munir - 2008