Tuesday, February 12, 2008

Catatan Hari Ini

Alhamdulillah dah selamat sampai UTM. Bertolak dalam kul 3.30 ptg td...sampi dalam kul 12.30 tgh mlm. Huhuhu..lambat jugak la. Tp x kesah la janji selamat sampai. Sampai umah kawan aku kat belakang UTM ni..terus p larkin ambik motor aku. Kul 2 pg masuk UTM. Nasib pak guard x tahan. Buatnye die banyak songeh..malas aku nak layan.

Hurm..esok kena buat presntation. Nak kena siapkan kertas kerja Ilmiah. Nak kena buat slide show. Malas nye. Ni la...dah balik UTM mesti banyak ler mende masuk kepala ni. Kasi pusing2 kepala. Huhuhuh... Badan letih lg. Malas buat malam ni. Esok pagi jer la buat. Kul 12 presentation...rase2 nye sempat la. Kertas keje Ilmiah tu lak...mintak tangguh antar lusa. Harap2 boleh.

Lupa...hari ni aku dikenakan lecturer aku. AKU TERKENA. Huahuahua...hampeh btul lecturer aku. Pekenakan aku. Nampak jer garang...tapi kuat kenakan orang. Aku pun kadang2 takut gak ngan die. Nampak cam tegas jer. Tp mmg tegas pun. Ntah la...susah nak duga. Ape modal die pekenakan aku hari nih? Hurm...die call tanye aku kat mana. Masa tu aku kat umah lagi tunggu kawan datang. Die cakap hari ni ade test. Aku cakap la xde tiket lg nak balik. Bile pikir2 balik masa tu...test tu die nak buat 18hb...blum sempat aku tanye balik die hang up. Huhuhu....bengkerk je kena. Xpe la wahai lecturer ku..nanti aku kenakan die balik. Muahahaha....just wait n c.

Time to sleep la. Esok nak kena bangun awal siapkan slide utk presentation. NIte...

0 comments:

Template by - Abdul Munir - 2008