Monday, February 4, 2008

Jalan-Jalan Cari Pasal

Semalam aku x posting ape2. Rasa cam malas jer nak posting. Kepala serabut lagi. Kalau ikutkan hati malas jer nak online semalam...tapi ade benda nak kena buat...online jgk la. Hari ni plan nak p Perkampungan Hadhari kat Pulau Wan Man. Saje2 nak habiskan masa. Lagipun aku tengah cuti-cuti Malaysia sekarang nih. Cuti setakat seminggu jer. Minggu depan nak kena balik UTM dah. Sooo...kite enjoy. Hehehehe...

Malam tadi aku xleh tido lagi. Huhuhu... Boleh sakit jiwa aku dibuatnye. Kepala ni asyik naik proses ngalahkan processor PC aku. PC aku pun ade masa nak rehat tapi kepala aku cam x reti2 nak rehat. Balik UTM nanti memang nak kena start develop sistem dah. Paling kurang kena siapkan semua interfaces ngan forms die dalam masa 2-3 minggu. Dah la bulan 2 nanti ade presentation project development. Kalau siap semua tu x la pening nak presentation. Dah nak jumpa supervisor bukan main susah. Balik ni nak kena buat appointment betul2 la ngan die. Penilai lak suruh ubah tu ubah ni. Lari terus dari konsep asal aku. Nak x nak kena buat jugak pasal markah die org yg akan bagi. Aku nak lulus semua n nak habiskan study sems ni jgk. Banyak lagi perkara aku nak kena buat dalam masa 2 tahun ni. Banyak perkara tapi masa makin singkat. Huhuhu....

Hurm...mandi dah...makan dah...boleh siap2 nak p jalan2 cari pasal lak. Malam nanti lak sambung posting. Nanti p jalan2 ingat nak ambik gambar tapi laptop adik aku ni aku x install Nokia PC Suite. Susah jgk camni. Tgk la camne nanti. Kalau dpt ikhtiar cara lain...aku buat cara lain. Adios....

0 comments:

Template by - Abdul Munir - 2008