Monday, February 25, 2008

WifiUTM Kena Hack???!!!

Salam...

WifiUTM kena hack!!!! Best jer tajuk. Tapi aku bengang jer. 3 hari WifiUTM xleh guna. Bukak jer browser...ade chatroom dlm browser. Bengang jer. Budak yg hack tu mmg kena laknat la lepas ni. Menyusahkan orang jer. Konon2 nye nak buktikan server WifiUTM x secure la. Bodoh punye orang. Nasib baik la UTM bg guna WifiUTM secara free. Kalau kena bayar...korang nak ke? Bersyukur la ade free internet. Aku tau la budak tu terer...kalau betul2 terer..patch la hole kat WifiUTM tu. Ni x...makin buat porak peranda ade la. Bukan die sorang jer nak guna internet. Orang lain pun nak guna gak. Terer tapi bangang + bodoh + berlagak.

Lega aku sekarang pasal dah boleh guna WifiUTM. Nak harapkan internet yg berbayar tu...huhuhu...hampeh jer. Bayar RM100 lebih utk 1 sems tapi service...line...mmg hampeh. Kalau laju cam Streamyx 1Mbps xpe la jgk. Aku dah 2 sems x pakai yg berbayar tuh. X berbaloi. Tp kwn2 aku terpaksa pasal kat bilik die org xleh nak access WifiUTM. Cian jgk aku ngan kwn2 aku tuh.

Hurm...pilihanraya dah dekat. Xtau la balik ke x. Kalau ade support aku balik la ngundi. Tgh kering sgt2 ni. Aku tau mmg kewajipan aku utk mengundi. Cuma aku rs x sesuai sgt utk student. Pilihanraya tu mmg ambik masa 1 hari jer...tp korang pikir camni jer la. Ambik contoh aku jer la senang. Nak balik Terengganu tiket dah RM34. Balik UTM lak RM34. So total die dah RM68. Boleh buat makan seminggu tuh. Huhuhu... Student bukannye byk duit pun. Setiap sems paling byk dapat RM3500. Tolak yuran boleh la lebih kurang RM2000. PTPTN pun satu. Bunge byk...kalau loan kena gantung lak...mmg xkan dpt balik la. X macam pinjaman langsung. Lebih kepada biasiswa. Tp bezanye ade bunge2. Hhuhuhu....aku mmg tgh bengekek ngan PTPTN.

Malas dah nak kutuk PTPTN. Aku nak siap2 p kelas lak. Kan bising lak lecturer aku tu. Adios..

0 comments:

Template by - Abdul Munir - 2008