Sunday, February 3, 2008

ERGHHHH

Hurm...boleh sakit jiwa aku camni. MARAH...BENGANG...SAKIT HATI...semua tu aku kena pendam. Nape kena pendam? Nak jaga hati orang. Habis tu hati aku? Buat x tau jer. Bodoh kan aku nih? Kalau camni la selalu...leh jadi batu la hati aku. X dpt jadi orang ler. Kawan aku selalu cakap aku terlalu pendam apa yang aku rasa kerana nak jaga hati orang lain. Siap membebel lagi kawan aku. Hehehe...cian gak kat kawan aku nih. Tapi nak buat camne...dah dari dulu lg aku jadi camtu. Nak ubah pun dah rasa susah. Ape-ape pun aku masih lg cuba nak ubah yg tu. Yerla...sape leh tahan woo main pendam lama2. Tgk aku skrg...kepala selalu jer bengang...hati selalu x tenang...modd lak selalu berubah2. Huhuhu...aku xnak camni. Aku nak hidup yg ceria...x dibelenggu perasaan...pendek cite BEBAS. Aku boleh jadi diri aku...x perlu jadi org lain semata2 nak jaga hati orang. Tapi kalau buat camtu...kan ade yg cakap aku ni xde hati perut la...n mcm2 la.

Mlm ni xleh tido lg. Huhuhu...mood lari tune kerana 1 call. Arghhhh.... Camtu la pompuan. Kita tegur sikit dah terasa...merajuk...cakap kita dah x sayang...cakap kite dah x ambil berat...arghhhhh. Org selalu cakap bile berjauhan ni...lelaki bukan boleh percaya sgt. Betul ke? Aku pikir2 balik betul separuh salah separuh. Nape aku cakap camtu? Pompuan pun cam lelaki jgk...bile berjauhan ade la can dpt org baru. Lelaki xyah cakap...kebanyakan cari lain. Tapi x semua lelaki camtu. Pompuan pun. Aku x tuduh semua lelaki @ pompuan camtu tau. Tapi bile sebut kes camni....biasenye lelaki yang disalahkan.

Satu lagi perangai pompuan ni kan yg aku cukup pelik + x puas hati...sebelum dpt kawin...bukan main lagi nak kawin cepat2. Bile dah dekat2 nak kawin...boleh la lak die rasa cam x nak kawin. Takut xleh jadi isteri yang baik la..ape2 la. Yg pastinye mesti ade konflik jiwa lebih kurang camtu. Yg lelaki ni sayang nyer pasal...sanggup keje overtime...keje mati-matian nak kumpul duit utk kawin ngan orang die sayang...tapi bile dekat2 nak kawin jadi camtu...agak2 korang la bengang x lelaki tu? Kalau aku mmg bengang nyer.

Erk..ape aku tulis malam ni. Huhuhu....cam mengarut jer. Huhuhu...lantak la. Janji aku leh taip ikut suka aku kan. Yerla..ni kan blog aku. Korang x puas hati ke ngan posting aku...ape aku kisah. Dah ade kat description utk tajuk blog aku. Hehehe... Buat kaum wanita...aku bukan membenci korang. Aku sayang kaum korang. Tapi cuba la faham jugak kaum lelaki nih. Have a nice day.... "Dewa 19 - Emotional Love Song" buat lelaki n jgk pompuan..

0 comments:

Template by - Abdul Munir - 2008