Tuesday, February 5, 2008

Hujan...hujan...hujan

Hujan...itu je aku nak cakap. Nak jalan2 pun x brape syok. Nasib la hujan tu xla lebat + lama2 sangat. Sempat jugak la ambik gambar 4 5 keping kat pameran Tamadun Islam kat Perkampungan Hadhari tuh. Tapi buat masa sekarang aku xleh nak upload lg. Balik UTM nanti la aku upload. E2 pun kalau ingat + ade masa. Balik jer dari jalan2 aku p lepak kat tanjung. Minum2...makan2...sembang2... Dekat kul 7 jgk la sampai umah.

Malam nak online...huhuhu...line lak buat bangang die. Bikin panas jer. Kejap ode line kejap xde line. Nak mengamuk...xde guna. Makin teruk dah Streamyx sekarang nih. Iklan bukan main hebat tapi servis teruk semacam jer. Kalau aku call...die datang servis lepas sebulan mesti buat hal balik. Aku bukannye selalu ade kat umah pun. Time cuti sems jer aku boleh balik. Abah aku bukan tau sgt pasal Internet nih. Kalau cam xleh pakai...die x pakai ler. Tapi adik aku yg bongsu kalah aku. Kecik2 dah pandai surf YouTube. Ni pengaruh dari abg2 n kakak2 die la nih. Bimbang jgk aku ngan adik bongsu aku nih. Harap2 x mengarut2 dah ler.

Lagi 5 hari dah nak kena balik UTM. Dah mula rasa malas jer nak balik cna. Boring + serabut kepala + tension. Huhuhuhu...makin teruk dah aku. Kena cepat habiskan degree camni...cepat2 cari keje... Kasi kepala ilang serabut. Insya Allah.... Nak try tido awal cikit malam nih. Nite...

0 comments:

Template by - Abdul Munir - 2008