Friday, February 29, 2008

Keboringan.....

Hari ni aku keboringan. X tau dah nak buat ape. Nak start develop final project...cam xde semangat jer. Ntah ler. Last2 aku main tenet cam selalu aku buat. Hehehehe... Hari ni aku try webhosting free. X macam blogger atau wordpress. Pendek cite bukan untuk Blog. Lebih kepada private website. Cuma aku dpt free. Tapi sayang...domain name mesti ade jgk nama webhosting free tu.

Dalam website aku buat kat situ...aku try masukkan wordpress nye themes. Lebih kurang cam blog sendiri la. Xde la ".wordpress.com" kat belakang tu. Saje2 main sambil cari pengalaman. Sebelum ni aku biase jgk main2 benda alah ni. Tepi lebih kepada localhost nye. So xleh la nak buat cam Internet. Kalau Intranet...boleh jer. Usik situ..usik sini..usik sana...jadi ler Intranet nye website. Hehehe...

Hurm...minggu depan nak balik Ganu ler. Seronok jer kalau sebut pasal balik umah nih. Hua hua hua.. Windu masakan ma...windu nak marah2 kat adik bongsu tu. Hehehe...windu kete proton abah aku. Kete Wira die aku x brape nak usik. Proton Saga die jer aku lenjan jer cam kete aku sendiri. Aku lebih suka kete yg pakai karburator...pakai injection kureng pick-up. Lain la kete2 mahal tu. Injection die x sama ngan injection kete Malaysia.

Hurm..tido jer la. Malas nak posting banyak2. Kan posting banyak2 kan banyak la mengarut2 tuh. Nite...

0 comments:

Template by - Abdul Munir - 2008