Sunday, October 26, 2008

Membaca Amalan Mulia

Hehehe...tajuk cam best jer. Saje je letak tajuk tu. Aku pun bukannye tergolong dalam golongan orang yang suka membaca. Biase nye aku tengok je tajuk n sinopsis nye. Kalau ade perkara yang aku tak tau lagi baru la aku baca.

Sebut pasal membaca nih...baru² ni aku terbaca la posting blog nih. Tajuk die "Bahaya Bahan Melamine". Sape yg nak tau lebih lanjut...boleh klik kat tajuk tu. Tuan empunya blog ni nama panggilan die Tirana. Posting die ni cukup ngn pictures...penerangan n sewaktu dengan nye.

Hari ni memang aku xde mende nk buat langsung. Tido je manjang. Ntah la...asal aku bangun jer mesti dalam kepala ni asyik jalan jer. Asyik berfikir jer. Kadang² tu jenuh jugak berfikir nih. Rasa nak rehatkan kepala jer. Sebab tu hari ni aku manyak tdo. Dengan tdo la kepala aku boleh tenang.

Esok...ape aku nak buat esok ek. Rase² cam nk tdo jugak la. Hehehe... Susah betul kalau kepala asyik pikirkan orang lain dari pikirkan diri sendiri. Letih. Bosan. Serabut. Ade sorang hamba Allah ni...segan aku nak jumpe die. Yerla...mane x nye. Asal jumpe mesti la die baca ape yg tersirat dalam hati n kepala aku. Kalau dengan orang cam gini memang aku awal² mengalah la. Takut beb. Hehehe... Ape yg die cakap baru2 ni aku xleh nak lupa lagi. Huhuhu... Ayat nye ringkas jer. "Senyum dalam sedih". Terkena batang hidung haku. Ngeh ngeh ngeh...

Sebelum nk tdo malam ni aku nak main game dulu. Game Dogfight Online. Layan puas². Dah ngantuk baru tdo...

4 comments:

Erinsza said...

ADIK berkempen ke " membaca amalan mulia, suspen sungguh n3 dia kali nie.

lps tu layan games.

caiyoklah dik.

Soulfree said...

Nga nga nga...
Saje je ilangkan boring + masa free malam2 hari.

Erinsza said...

soulfree student gi ke?

Soulfree said...

Dah luput dah status tuh. Dah 3 bulan luput. Sekarang ni jadi free timer. Tengah2 cari keje jgk nih.

Template by - Abdul Munir - 2008